Ulviye Fenmen İlköğretim Okulu
Forumumuza Hoşgeldiniz Desteklerinizi bekliyoruz ,paylaşımlarınızı bekliyoruz saygılarımla Umut Ural Ulviye Fenmen İlköğretim Okulu Bilişim Tek. Öğretmeni..
Giriş yap

Şifremi unuttum

En son konular
» Bilinçli Tüketim Aritmetiği
Çarş. Haz. 01, 2011 3:39 pm tarafından meto0608

» Merabalar güzel ülkemin en güzel insanları ve en güzel öğrencileri
Cuma Haz. 04, 2010 1:55 pm tarafından mertgil

» Kelimenim son harfinden kelime türetme forum oyunu hadi başlıyalım :)
Çarş. Nis. 28, 2010 7:01 pm tarafından two girL

» 8. SINIF SBS MATEMATİK KONU ANLATIMLARI TEK BAŞLIK ALTINDA HARİKA
Ptsi Nis. 19, 2010 3:05 pm tarafından Ayça

» Gençken yapılacak 100 şey
C.tesi Nis. 03, 2010 6:25 pm tarafından cansu

» GÜNÜMÜZ ÇILGIN TÜRKLERİ
Çarş. Mart 31, 2010 2:02 pm tarafından erdal

» Harfli İfadeler
Paz Mart 14, 2010 1:01 pm tarafından sanane

» Matemetikçilerin araba yazıları
C.tesi Mart 13, 2010 9:12 pm tarafından ecem özata

» 2010 Mango Bayan Hırka Modelleri
Cuma Mart 12, 2010 7:48 pm tarafından cansu

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 78 kişi C.tesi Ağus. 20, 2016 3:20 am tarihinde online oldu.

Varsayımlar (:

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Varsayımlar (:

Mesaj tarafından yarensena* Bir Cuma Kas. 20, 2009 8:37 pm


Alıntı (:
Otobüslerdeki "tehlike anında kolu el ele çeviriniz" (ki bööle bile yazmıyo) yazısını her gördüğümde otobüsteki herkesin elele tutuşup ve birinin lider olup kolu onun çevirmesi gerektiğini sanırdım.

Bir de herhalde kapıya gelindiğinde mutlaka zile basılmasını gerektiğini sanıyordum kiboyum yetişmediğinden duvara parmağımı basıp "zelllll" diye bağırırdım

filmlerde Kızılderililere yerli dendiği için onları Türk sanırdım

bi keresinde 3-4 yaşlarındayken mutfağa girmiştim ve ömrümde ilk defa kadayıfla karşılaşmıştım: annem kadayıf yapmıştı ve ben de kadayıfı babam zannettim çünkü babam kıllı bir insandı ve annemin babamı öldürdüğünü sonrada yemek yaptığını düşünmüştüm babamın piştikten sonra kıllarının o hale geldiğini zannedip babam eve gelene kadar mutfakta oturup ağlamıştım annemin cok kızdığını hatırlıyorum.

Annemi ziyaretçiler dizisinden biri zannederdim. uzaydan gelen bi visitors annemi öldürmüş ve yerine geçmiş diye suratından maskesini çıkarmaya çalışıp annemin suratını yolardım.

Zeki Müren'i zekim üren sanırdım..ne demekse....

Pırasayı soğanın abisi sanırdım Andımızın 'yurdumu milletimi özümden çok sevmektir' bölümünü üzümden çok sevmektir sanırdım kafa patlatırdım işin mantığına

Anıtkabir'i bir başkan mezarları serisinin ilk üyesi sanır ve Kenan Evren'in anitka-iki'ye gömüleceğine inanırdım ayrıca bir "kültabisi"nin var olduğuna da inandım hep içten içe.

Lar diye bi deniz var sanırdım.. "Korkma sönmez bu Tafak larda yüzen al sancak" dan kaynaklı.. dolayısıyla bu mısraları toyle yorumlardım Lar'da yüzen bir al sancağın Şafağın sönmesi konusunda endişe etmemesi gerekir.

Televizyondaki spikerlerin de bizi gördüğünü sanırdım bunu anlamak ve açıklığa kavuşturmak için bir gün koltuğun arkasına saklandım planım spikeri punduna getirip beni aradığını ve kafasını oynattığını yakalamaktı ama nereye saklanırsam saklanayım ne kadar gizlice kafamı dışarı çıkartıp televizyona bakarsam bakayım spiker hep beni görüyor gözümün içine bakıyordu. Sonra babama sordum öğrendim.

İn cin top oynuyo dediklerinde de incin adında (Ayşe Fatma gibi) bi kızın top oynadığını sanırdım. bi türlü anlayamazdım. eee top oynuyo da nooluyo ben de oynuyorum derdim kendi kendime

Taksim'deki kat otoparkını katoto isimli bi Japon devlet büyüğü adına yapılmış "katoto parkı" sanırdım hep oraya gidip oynamak isterdim

Bezirgan başı adlı oyunu hep vezirgen başı diye idrak ederdim. Son zamanlara kadar da öyle sanıyo idim..ulan bi kerede sormamışım kendime şu zamana kadar nedir ki bu vezirgen başı bi manası var mı acaba diye..

Futbol maçlarında hakem sarı veya kırmızı kart gösterdiğinde birisinin futbolcuya kart gönderdiğini ve herkesin merak içinde hakemin etrafına toplaşıp kartı okumasını beklediğini sanırdım


En son yarensena* tarafından Cuma Kas. 20, 2009 9:01 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
avatar
yarensena*

Mesaj Sayısı : 36
Kayıt tarihi : 17/11/09

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Varsayımlar (:

Mesaj tarafından Dar3DeV1L Bir Cuma Kas. 20, 2009 8:52 pm

eline sağlık çünkü alıntı yazdığın için haberde iyiymiş Very Happy
avatar
Dar3DeV1L

Mesaj Sayısı : 66
Kayıt tarihi : 20/11/09
Nerden : Ankara

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Varsayımlar (:

Mesaj tarafından ecem özata Bir C.tesi Kas. 21, 2009 8:52 pm

bencede iyi
avatar
ecem özata

Mesaj Sayısı : 41
Kayıt tarihi : 20/11/09

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Varsayımlar (:

Mesaj tarafından Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz